Hieronder een selectie van projecten waar op dit moment of in de afgelopen periode aan gewerkt is. Zeker geen compleet overzicht omdat het dan wel lange lijst zou zijn.
Hieronder een selectie van projecten waar op dit moment of in de afgelopen periode aan gewerkt is. Zeker geen compleet overzicht omdat het dan wel lange lijst zou zijn.
Focus was de promo van de producten door middel van een website. De producten zijn te koop via de site. Worden via google merchant en meta shopping gekoppeld aan grote beschikbaarheid van de producten.
Het Leidsche Doeboek promoten via een webshop. Afhandeling en promotie door middel van SEO. Product duidelijk zichtbaar maken voor bezoeker.
Kinderboek Raket naar de Aarde promoten via de website. Webshop van producten in aantal varianten. Via SEO promotie mogelijk maken in google.
Unplugged is een maandelijkse openmic night in Resistor / Vrijplaats. Het idee is een laagdrempelig podium te zijn voor artiesten. Soms hun allereerste podium ooit en soms het podium en nieuwe liedjes te proberen. De entree is gratis en is samen werken met de vrijwilligers van Vrijplaats.
Brent is ooit begonnen om wat ideeën op gebied van stadspromotie te kunnen testen. Ook hij had geen idee dat zijn instagram kanaal zo snel zou groeien. Nu is het puzzelen wie hij een plek kan bieden en wat hij als promotie kanaal nog meer kan doen.
Ooit was daar Leiden Shopping. Een site met als doel om mensen te laten weten wat er allemaal te krijgen was in de stad. Deze site is in goed overleg overgegaan in Liever in Leiden. Waarbij een samenwerking is aan gegaan met Leiden Marketing. Waar het grote doel om de waarde van de stad te laten zien nogsteeds voorop staat.
Naast de officieële website van WdKA Rotterdam is er ook nog het research centre. De plek waar alle projecten, activiteiten en nieuws zijn onder gebracht. De site is heel academisch en mist daardoor wat gebruikersvriendelijkheid. De komende maanden is het doel dit te verbeteren. Waarbij de eerste stap was om de content beter te indexeren.
Ben samen met het team van Horecagroep bezig om alle websites onder handen te nemen. Waarbij de focus meer ligt op de sfeer en beleving van de zaak. Daarnaast ruim baan te maken voor het reserveren van een tafel. City Hall was de site die al langer wat liefde nodig had. Zeker aan de achterkant was het beheren van content lastig geworden.
De eerste herziende versie was van paar jaar terug en toen was het doel duidelijk de site moest zich vooral richten op sfeer en sales. Laten zien wat de klant te wachten stond en daarnaast simpel maken om tafel te reserveren. Geen uitgebreide sites meer maar focus op beeld.
De plastic soup surfer is ergens ook gewoon Merijn Tinga. De collega bij de Harde Werkers, kunstenaar en man met bak energie. Daarnaast chaotisch wat digitaal betreft en al helemaal geen structuur. Doel van mijn werk is vooral zorgen dat dingen met regelmaat eruit gaat en dat de aandacht blijft.
De site werkte zeker nog wel maar het plakband werd steeds meer zichtbaar. Dus het was tijd voor het wegknippen van de restje en frisse basis maken. Dit was in eerste instantie vooral het opzetten van de promotie kant. De volgende stap is het aanmelden en beheren van de artiesten.
→ PAR PA
Arend Jan is in Leiden en ver erbuiten bekend als de man met de camera. Als fotograaf bij de Nobel, jouw trouwfotograaf of de gene die je op de foto zet tijdens de MUD runs. Na al de andere sites is het nu dan ook tijd voor de hoofdsite PAR PA.
De Leidse restaurantweek bestaat al langer maar heeft een reboot gehad. Het idee is veranderd en vooral de selectie van restaurant is leuker geworden. De bezoeker kiest een budget en beantwoord een aantal vragen. Op basis hiervan is er een selectie en hoort de bezoeker op de dag zelf pas waar het etentje zal plaats vinden.
History Repeating is een bundeling van verhalen gerelateerd een muzikale gebeurtenissen in de regio. Een verhaal wat ook in de krant is verschenen en voorzien van een podcast met meer achtergrond verhaal en details. Uiteindelijk een collectie die alleen maar zal groeien door de jaren heen.
Urban Street Forest heeft als doel om jouw urban-footprint te verlagen. Dit doen ze in de vorm van bomen te planten. Dus wil jij iets doen neem dan een abo waarbij 1 tot honderden bomen geplant worden per maand / jaar of eenmalig. De uitdaging zat om duidelijkheid te krijgen hoe we de particulier maar ook de zakelijke klant kunnen bereiken.